Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Helena - 16 mars 2010 15:41

Jag längtar till sommarn. Då ska jag bli blond igen! Jag gillar att vara blond!

           


Men ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att ändra mitt hår. Har ju haft några där blont har ingått även om det inte varit helblont oxå. =)

             


Men förutom är blont så har jag en favorit. Å det är mest bara för att jag lyckats med färgningen helt själv. *stolt*Right??


Jag har ju faktiskt lila hår just nu oxå, men i och med att det var rätt mörkt innan jag färga det så är det mycket mörkare än på den där bilden. Å inte alls lika snyggt faktiskt.

Ja, jag fick bara lust att blogga lite om mitt hår :P


Det är förresten ännu ingen som svarat på förra citatet. Ingen som vet? 

Av Helena - 16 mars 2010 11:46

*Spoiler alert - greek*

Ta inte bort Cathrine från Greek! Hon är så jävla skön! Helt egen. Jag tycker hon kan få vara med lite mer. Men hon är som inte viktig för storyn längre så hon lär ju ryka. Hoppas jag inte spoila för nån nu. Tror jag sätter in en varning före texten...


*spoiler alert over*


Jag har ett dilemma. Jag kan inte skriva så mycket om det men det är jobbigt. Vette tusan hur jag ska lösa det här. Kan det inte bara finnas nån därute med ett svartjobb åt mig? Det skulle underlätta så mycket! Nån som behöver lite arbetskraft under bordet? Kom igen! Jag ska inte berätta för nån! Lovar!


Idag, liksom igår, är jag lat. Jag behöver göra nåt. Träffa nån. Kan ingen ringa och vilja umgås idag?


Igår spelade vi Master of movies igen, för tredje gången, och Björn vann igen, för tredje gången. Jag fastnar ju alltid på regissör... jag gissar stephen spielberg på alla, å jag måste ha tur får att pricka rätt :P Eller ja, är det Tim Burton så vet jag mest troligt det, men i övrigt är det bra tomt. Börjar dock lära mig några namn, dock inte vars dom hör... 

Hur som helst så är citaten roligast!


"Worse than the total agony of being in love?"

?

Ovido - Quiz & Flashcards