Alla inlägg under januari 2012

Av Helena - 28 januari 2012 12:49

Nu är jul och nyår å allt ståhej över. Tillbaka till vardagen ända fram till påsk...

Dock känner jag nu att jag FÅR börja ordentligt med bröllopsplaneringen =) Nu är det ju bara ett år kvar! Så jag har faktiskt köpt mina skor jag ska ha. Jag hittade ett armband på tradera oxå som jag fick hem igår. Det är superfint, men tyvärr är det nog för begagnat för att ha på bröllopet =/ Det är vitt, men har liksom tappat glansen. Jag är ändå nöjd med köpet, kommer kunna använda det till annat hur mycket som helst. =)


Vi har även bestämt oss för att flytta datumet så det blir inte en torsdag. Det blir en lördag. Men samma vecka som tidigare. Så 9/3 -13 kör vi på. Vi har kalkylerat vad spriten ska kosta om vi köper från bolaget å kommit fram till att det får bli så. Det blir för krångligt och för liten skillnad å ta från tyskland. Vi har nog fått ett litet hum om mängd oxå, även fast det är riktigt svårt. Jag tror vi kommer räkna för högt. Men hellre det än att det blir torka. Det ska bli fest! =)

Vi har disskuterat en hel del hur vi själva ska göra med drickandet, till att börja med så sa vi att vi inte skulle dricka nåt annat än till maten, men nu känner vi ju lite att det är synd att missa festen. Självklart behöver vi ju inte vara klappkanon, det har vi inte tänkt. Men det blir nog nån mer än bara till maten :P


Björn har inte gått till jobbet en enda dag sen han tog körkort! Jag visste att det skulle bli så! Han är så dålig! ;D Men istället så har jag gått till jobbet varje dag. 

Jag tränade som en idiot förra veckan, hela 525 minuter, och inte ett jävla hekto har jag tappat . Fortsatte starkt denna vecka och har nu haft två välförtjänta vilodagar, men idag och imorrn ska det kämpas igen. Blir bara så sur när det inte händer nåt! Fattar inte hur det är möjligt?! Hur kan man hålla vikten exakt när man INTE tränar och äter som vanligt OCH hålla vikten exakt när man tränar som en idiot och äter som vanligt?! Det borde inte gå. Nå inte ge upp nu i alla fall. Jag ska va toksnygg när jag gifter mig. Helst vill jag vara toksnygg redan till sommarn!  





Ovido - Quiz & Flashcards