Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Helena - 4 mars 2010 12:19

Ja den var fantastisk! Hur bra som helst! Den levde upp till mina förväntningar absolut! =) En film som ALLA borde se! Även om alla inte var lika entusiastiska som mig när vi kom ut från bion. Den ska köpas! In i samlingen med den! =)


Vilket fantastiskt väder vi har idag. Här ska det ut och promeneras. Sen ska jag höra med syrran om vi ska promenera när hon kommer hem oxå. Och däremellan har jag tänkte klämma in lite pilates. Ja jag vet, jag är duktig, men det är så typiskt mig att bli inspirerad och vara alldeles för duktig några dagar å sen slö några veckor. Jag hittar sällan balansen... Men medans motivation och vilja finns så tänker jag uttnyttja det.


Så med andra ord så tänker jag inte sitta här. Det verkar ju inte blåsa så hemskt idag heller. =)

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards