Alla inlägg under mars 2012

Av Helena - 26 mars 2012 15:13

I lördags blev jag tipsad av en tjej på mitt träningsforum om att joina FitnessFighten för att få mina efterlängtade resultat. Det kostar 495:- och jag svarade att det var osäkert om jag hade det. Men så på väg hem från jobbet så hittar jag en femhundring på gatan =O Funderade under helgen och kom fram till att jag självklart borde lägga dom pengarna på det. Så idag anmälde jag mig för fighten i April. 30 dagar enligt deras kost- och träningsprogram. Jag ser verkligen fram emot det och ska vara väldigt strikt med mig själv. Det är bara 30 dagar så det ska gå. Sen är det påsk en sväng där i början, men det gäller bara att ha lite självdisciplin. =)

Jag vill ha bort de sista kilona och jag har förstått att detta program är väldigt hårt kostmässigt, men inte så farligt träningsmässigt. En timme om dagen ska man köra. Det gör jag nästan redan, slår jag ut det har jag ett snitt på ca 45min/dag. Så jag räknar med att kosten blir svårare. Men nu är jag verkligen villig att köra hårt. Jag ska köpa mig en köksvåg så jag inte kan fuska genom att höfta till min fördel också. :P


Björn fyller år idag. Så det blir finbesök och fikabjud ikväll. Men jag ska inte äta nå fika. Jag är inte det minsta sugen på det idag då det var bakisfrossa med alldeles för mycket skräp igår. Men det är trevligt med besök och te är ju gott det också! =)


Grattis älskling! 

Ovido - Quiz & Flashcards