Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Påskroligt!

Av Helena - 4 april 2012 12:05

Idag är det massa papper som ska fixas och skickas. Bland annat deklarationen. Får tillbaka en riktigt bra summa och fått höra att man kan ansöka att få pengarna tidigare. Jag får ju egentligen i december då jag är egen företagare, men nu säger vår konsult att om vi skickar in blanketten nu så ska det bara ta några veckor! =O Det är ju underbart nu när man går ut i arbetslöshet! =)

Sen är det massa andra papper som är knutna till företaget. Det är inte länge kvar nu till vi stänger. En vecka kanske. Sen gäller det att ge sig ut och skaffa sig ett jobb. Vilket jag tror kommer gå jättebra. =) Jag är ju optimist och tänker att så länge man är villig att ta det som finns så finns det alltid nåt!


Igår var Erica på besök! Det var helt underbart att få sitta och surra i två hela timmar om allt som händer och sker i livet. Jag har tänkt så mycket på henne sen jag börjat träna, men ändå inte fått tummen ur att höra av mig... typiskt.


Jag ser väldigt ljust på framtiden. Många solstrålar kommer. =) Å att det är vår gör ju bara saken bättre. Härliga sol, stanna hela året är du snäll!


Glad påsk på allihop, vi drar till seskarö och firar och övernattar på lördag! Härligt härligt!

Här kommer några vansinnigt roliga(!?) påskskämt ;)


How does the Easter Bunny stay fit? 
EGG-xercise and HARE-robics!

Why did the easter egg hide?
He was a little chicken!

What’s yellow, has long ears, and grows on trees?
The Easter Bunana!

How do you catch the Easter Bunny?
Hide in a bush and make a noise like a carrot!

How does the Easter Bunny keep his fur neat?
With a hare brush!

What did the rabbit say to the carrot?
It’s been nice gnawing you!

Why was the Easter Bunny so upset?
He was having a bad hare day!

Why did the Easter Bunny cross the road?
To prove he wasn’t chicken!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!


 

 
 
Sally

Sally

4 april 2012 12:31

Tjaa, jag har en fet tävling på min blogg just nu som avslutas ikväll, så känn dig välkommen att vara med! ;)

http://keyboardsmash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Skapa flashcards