Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Helena - 13 mars 2010 12:33

Herregud, det var det dummaste jag hört. Men med falskhet kommer man långt. Å med asskissing oxå har det visat sig.. Nåväl, det rör inte mig egentligen. 


Blev å spela Master of movies igår å Björn vann, inte helt oväntat. Fast det var himla jämnt ändå. Å kul framför allt =)

Det har trots allt varit en bra vecka. Även om jag har varit fast i mycket tankar. Men det kommer sluta lyckligt. Kvällen är riggad och imorrn blir det chill tror jag. Bara chilla med kärleken. Kanske en bastu?


Idag är han och jobbar och jag passa på att se en riktigt chickflick, Beaches, med Bette Midler. Den har många gånger blivit klassad som den ultimata chickflicken och jag har faktiskt inte sett den tidigare. Så nu tänkte jag att nu jävlar! Ja, det är en chickflick. Inget snack om det. Å den var bra. Jag gillade den verkligen. Den är vähäldigt 80-tal. =)

Så det fick bli dagens filmtips.

Jag tycker om att se filmer som man bör ha sett. Det finns rätt många sånna. Tyvärr är inte alla bra. Men man ska liksom ha sett dom.

Beaches - check


Idag blir det souvas till mat! Mums! Kan han inte sluta jobba å komma hem så vi får äta souvas! SOUVAS!! Ska bli galet gott!


okej, vilken film och vem sa:

"Goodnight, you princess of maine. You kings of New England"

?  

Ovido - Quiz & Flashcards