Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Helena - 5 mars 2010 11:23

Ännu en dag med vackert väder. Vad ska man hitta på idag. Lite träning ska det allt få bli. Varför låta bli när viljan finns?

Ikväll blir det i alla fall boddan med syrran. Kolla på Dempa och hans gäng. =) Men nå vilt blir det ju inte. Har ju inga pengar alls...


Ja då löste jag just det. Det blir en tripp till lule å hälsa på Jessica. =) Då ska jag passa på att skaffa mig en ny frisyr oxå!

Så med andra ord kanske träningen inte hinns men det kommer bli en promenad med hundarna så det räknas ju oxå.


Förrsten så tänkte jag få skryta lite. Jag har gjort mensas provtest på deras hemsida, och den sa att jag hade 122 i IQ. Andra gången fick jag 126 eller mer, å jag gjorde det två gånger bara för att jag inte tänkte på tiden första gången, men några svar får man ju inte. Tänk om man kunde klara det riktiga provet. Lite coolt hade det ju varit. Men samtidigt fruktansvärt onödigt. Men fan, det är ju alltid kul att skryta ;)


Mina tankar kommer att finnas hos Agnes och hennes familj idag. Hoppas det går bra. Jag skickar glädje och hopp! <3<3



Ovido - Quiz & Flashcards