Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Kärlek och fest!

Av Helena - 30 mars 2010 10:54

Ja, då har det varit en ny vecka i mer än en dag nu. Det känns skönt med lite vila efter helgens bravader. Det hände massor. 

Först var hela släkten Blomkvist och fikade på fredan, å då gick hela den kvällen. På lördag var det upp tidigt och bila mot Skelledteå och Bodaborg (det var hur kul som helst men vi klara bara fem banor, å triathlon var inte att leka med!). Sen var det hem, eftersom jag var chaufför så fick jag bara dricka alkoholfri öl i bilen, det funkar men helt gott är det inte. Äta, duscha och ha fest. Det var en grymt bra fest och det delades ut en massa paket. Björn fick whiskeyglas och whiskey, Boken om Dexter och ett spel som heter Utan tvekan, som spelades ivrigt under kvällen. Man fick ett gäng frågor som man inte fick svara ja eller nej på, inte tveka och inte upprepa sig. Å fort ska det gå! Tex:

1. Kan du säga aj baklänges?

2. Kan jag lura dig så lätt?

3. Tänk på en veckodag, men säg inte vilken! Är du klar?

4. Jag gissar att du tänkte på söndag, var det rätt?

5. Sa du ja eller nej?

6. Tycker du att alla butiker ska vara stängda på söndagar?

7. Brukar du handla på söndagar?

8. Varje söndag?

9. Eller brukar du vara ute i naturen?

10. Har du kul?


Så kan det alltså se ut. Sen tar man så många frågor man klarar innan man klantar sig. Det är svårt! Men galet roligt! =)

    

Mats fick ju oxå paket. Å han fick faktiskt en gitarr av mig, syrran och mamma och pappa. Å med det en nybörjarbok. Han har ju nämligen nyårslovat att han ska lära sig spela gitarr så nu har han inget val =) Sen fick han en flaska punch av Björn och en duschnäsa av Klara.

Det var i alla fall en mycket bra fest, sen gick vi dock ut, men jag var inte där länge. Fick magkramp och smet hem, men jag hade inga nycklar så jag fick ändå vänta på Björn :P


Men nu är det en ny vecka och det blir lugnt några dagar, sen blir det seskarö på fredag och fest på lördag. Så då var det dags igen. =)


Idag har jag fått svar på min röntgen å det var inge bra =/ Så jag ska in å få ny medicinering och göra en lungröntgen (??) men dom ska höra av sig så jag hoppas det blir snart... seeegt med vården.


Idag ska vi storhandla! Det är så skönt att ha pengar igen! Även fast det inte är jag som har dom :P  Men nu ska vi få handla lite mat så vi kan äta hela månaden utan panik. Men min darling har glömt sin telefon hemma så jag far väl dit klockan fem bara antar jag. 


För övrigt så är det inte länge kvar till våran ettårs-dag!   Jag kan inte säga att det har gått fort! Känns som vi varit med varann hur länge som helst å ändå är det inte ens ett år! Men många år till är det inplanerat! Det har aldrig varit så här rätt! Jag har funnit min framtid! Galet vad lycklig jag är! 

   Jag Älskar Dig!   


För övrigt hittat nåt annat som är the shit! Oboy dark!

  Det står på baksidan att det är en vuxnare version av Oboy, å även om det inte alls låter positivt så är jag villig att hålla med. Mörkare choklad och inte lika söt. Awsome! 

Men nu! Ska jag äta lite Tom Kah rester från igår!  =) Crazy gott är det!

Och se på massa serier som kommit idag! Wiiiii!!  

 
 
Ingen bild

björn

31 mars 2010 19:25

You know I love you and always wiiiiiiiiiill!

*Smack* ( Som i puss då. Ej örfil )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Ovido - Quiz & Flashcards