Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Helena - 9 februari 2010 12:31

Jahapp, då drar jag till sjukan för inläggning. Skitmage! Egentligen skulle jag bara dit på undersökning imorrn, men eftersom jag inte klara förberedelserna hemma själv, så måste jag dit så dom får hjälpa mig med det. Suck.

Nåväl, det är bara en natt, och jag har min laptop med mig. Så jag kan kolla lite film å så i alla fall.

Det är ju i alla fall tidigt imorrn undersökningen är, å sen får jag åka hem. Å då får jag äta oxå! Woho! Idag är det svält. Men jag får säkert dropp när jag kommer dit så jag slipper känna mig hungrig i alla fall.

Så det är det som händer idag. Nu ska jag bara sysselsätta mig tills bussen går.


Annars måste jag säga att det är rätt bra! Igår var en riktigt bra dag! Mycket kärlek och god mat och bra film (the thing)! =) Å snart är det alla hjärtans dag oxå. Har aldrig varit en storfirare av den dagen, men vi tänkte i alla fall gå ut och äta. Den här kärleken vill jag ju hylla! Den är bäst! =)


Nä jag ska väl ta och packa ihop lite grejer. Behöver dock inte mycket för en natt... Hade gärna skrynklat ner Björn i en väska, men det blir lite svårt :P


Ovido - Quiz & Flashcards