Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Helena - 26 juni 2013 06:53

Jag läser en konstig bok. Den heter Hello Kitty måste dö. Jag har inte kommit särskilt långt, kapitel 6 eller nåt sånt. Men man märker snabbt att det är en konstig bok :P Inte dålig. Absolut inte. Men den har väldigt mörk humor. Jag blir taggad att fortsätta läsa.

För övrigt så kurerar jag mig med te med honung. Jag sötar aldrig mitt te annars, endast när jag har ont i halsen och min förkylning har flyttat sig dit. Jag dricker väldigt mycket te och jag dricker inte kaffe alls. Jag borde vara född i england och inte sverige :P Jag får ofta frågan när jag ska bli vuxen och börja dricka kaffe, men jag är 30 år nu och har ännu inte börjat så jag tror inte det blir nå. Men vem vet. Man kanske får nå konstiga cravings nån gång i livet. =)


    


Ovido - Quiz & Flashcards