Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Helena - 25 juni 2013 07:06

Jag skulle ju blogga på jättebra hade jag tänkt. Men när det inte blev nån direkt träning så blev det heller inget bloggande. =/

Nu har jag fått mina skor men jag har inte fått testaspringa med dom än. Är nämligen dunderförkyld och då är det inte bra att fara ut och springa. Men dom är så fina! =) Å väldigt väldigt sköna!

 

Jag såg förresten en kille på stan med sånna skor. Inte samma färg men samma skor. Varför köper man löparskor och går omkring med på stan? Fast dom är ju i och för sig jäkligt sköna. =)


Jag har fyra dagar kvar till semester. Jag har inte längtat så farligt men i söndags var det en hård dag på jobbet och igår var det en sån fruktansvärt skön ledig dag hemma i solen så nu längtar jag verkligen! Vill bara bli frisk så jag får dra ett ordentligt armpass. Kan ju nästan se hur musklerna skrumpnar ihop när dom inte får jobba =(  

Ovido - Quiz & Flashcards