Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Helena - 12 juni 2013 13:43

Fick med denna i en av mina tidningar, testade den idag:

 

Man ska alltså duscha som vanligt, sen använda denna över hela kroppen, skölja av och torka sig. 

Och ja, kroppen känns insmord, från topp till tå, och fort gick det. Så absolut kanonbra för den som inte vill stå å smörja del för del efter duschen. Jag är ju en sån som smörjer mig ordentligt efter varje dusch och räknar in det i min duschtid, så det är sällan jag har så bråttom. Det negativa tycker jag dock, är doften. Den luktar inte dåligt på nåt sätt, men den luktar inte särskilt roligt heller. Väldigt naturell doft. Stor del till varför jag smörjer in mig är för att lukta gott då jag extremt sällan använder parfym. Lotion och smörer är min parfym =) Vanilj, choklad och kaffe är favoriterna. Fick en underbar en med Wellness för någon vecka sen, som luktar Jasmin. Love it!

 

Men oj vad jag gör reklam nu :P Bäst jag lägger ner för idag.

Ovido - Quiz & Flashcards