Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Helena - 11 juni 2013 16:55

Inom loppet av några dagar har båda mina tidningar landat i postlådan. =) Här ska läsas!

 

Av Helena - 11 juni 2013 15:02

Idag har för lite sömn gjort mig hemskt trött. Jag ligger här på soffan med laptopen i knät och försöker motivera mig att ta på mig träningskläderna, men gäspar istället och ligger kvar. Har googlat qoutes och hittar massor med bra. Jag skulle vilja ha dom på tavlor att sätta upp i träningsrummet. Jag har denna inramad på fönsterbänken: 


 

Å den hjälper till när det känns tungt. Men jag vill ha vackra kroppar med nåt smart qoute på stora tavlor också. Här är några favoriter:

     

Att kolla på sånt här brukar få det att klia ordentligt i träningsnerverna, men inte idag. Men man har väl rätt att ha en tröttdag. Kanske vaknar jag till efter middagen. Jag ska försöka peppa upp. Nattjobb, hujja, borde vara förbjudet.

Ovido - Quiz & Flashcards