Alla inlägg den 12 september 2011

Av Helena - 12 september 2011 17:20

Jag kan inte räkna kalorier. Jag har ingen aning om hur mycket kalorier det är i olika produkter. Nu har jag hittat till kostplaneraren.se å ska se om jag kan bli lite klokare där. För det är trots allt det som alla är överens om, man måste göra av med fler kalorier än man sätter i sig. Klart! Men jag har ingen aning om hur man jag sätter i mig eller gör av med. Väldigt noob på det här... Jag kommer aldrig att blint börja räkna allt jag äter, det är inte mitt mål, men kan ju vara bra att ha ett hum.


Idag sprang jag på stället hemma i vardagsrummet i hela 20 minuter utan att varken dö eller svimma! Jag är så stolt! =D Å jag vill såå ha ett löpband!


Det börjar bli en ren träningsblogg det här. Gu va tråkigt! :P Men det är liksom mest fokus på det just nu. 

Jag ska skriva om nåt annat nästa gång. Lovar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards