Alla inlägg den 9 september 2011

Av Helena - 9 september 2011 21:31

Jag har tränat riktigt hårt den här veckan! Nu jäklar vill jag ha lite resultat!

 

Jag har typ inte gått ner ett skit sen jag började ta tag i träningen igen, men igår åt jag fem mål mat (frukost, lunch, mellis, middag och kvällsmål) och på morgon hade jag tappat ett helt kilo =O Kanske är nå vätska eller nåt sånt, men det är ytterst ovanligt med sånna hopp för min kropp. Har en väldigt stadig morgonvikt, när det går ner så är det 1-2hg åt gången.


Imorgon är det träning igen och på söndag ska jag vila.

Jag ska jobba hela helgen, vi har numer även öppet söndagar och jag tar första helgen. Mats är ledig både lördag och söndag och det är så vi kommer köra i fortsättningen, så man är ledig varannan helg. Skönt =) 


Ovido - Quiz & Flashcards