Alla inlägg den 23 september 2011

Av Helena - 23 september 2011 12:57

I onsdags fyllde Lena år, och idag ska vi dit och fira henne. =) Idag har Björn även fått lön, så det blir att fira det lite grann oxå. Bland annat genom att köpa Gears of War 3 Limited Edition! Får se om det blir att spela nåt i helgen dock. Jag jobbar och Björn ska dricka sprit. Eller ja, öl i alla fall. =) Det är bowling och grejer på gång. Jag ska inte med då jag, som sagt, jobbar. Men det kan vara skönt med en lugn hemmakväll oxå ibland. Blir å se nån chickflick kanske ;) Man måste ju passa på.


Just nu håller jag på att svälta ihjäl =( försöker att inte tänka på det till jag får tid att trycka min kycklinglasagne (som för övrigt är hur god som helst!) så jag ska överleva väntandet. 

http://www.kokaihop.se/recept/kycklinglassagne-pa-mitt-vis



Det är kallt oxå. Svinkallt! Å det är inte ens minusgrader än =( Jag vill inte ha vinter! Å jäkla skithockey har börjat igen, kan dom fan inte vänta till det kommer snö i alla fall?! Nä från september till typ maj ska man behöva stå ut. Skräp!

Ovido - Quiz & Flashcards