Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

6e bilden, En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Av Helena - 15 februari 2011 10:49

Bland mina gamla bilder så hittade jag även denna:

 Jag och Emma. Då Dahlkvist, numer Pettersson. Vi satt ihop under gymnasietiden. Vi hade Maria Larsson, numer Göransson, på vårt lag oxå. Vi var en fin trio som gjorde lite som vi själva ville. Vi brydde oss inte så mycket om andra och deras bekymmer, bara Frasses var öppet så fanns inga problem :P Eller jo, problem fanns det =/ mest hela tiden när man tänker tillbaka på det. Alltid var det nån kille som ställde till det för nån av oss :P

 Blont "långt" krulligt hår och ett militärfärgat linne, haha. Emma ser i alla fall bra ut! Mitt hår är inte ens snyggt blont, det är fruktansvärt gult!


Ja det var längesen vi umgicks. Men nu bor vi i olika delar av landet oxå. Men jag har massa roliga minnen av gymnasiet tack vara henne och Mia! =)


Om ni e lite schyssta 

och kan va lite tysta

så ska vi presentera

Emma och Helena

Av alla vänner vi känner

som far och ränner

på gator och i gränder

i alla världens länder

är vi själsfränder

Det här är vårt

vi rappar hårt

men det kanske är svårt

för er att förstå't 


Fortsätter gör den och den blir bara mer pinsam, så jag tänker inte ge er nå mer :P Men minns den, det gör jag!

 
 
Ingen bild

Emma

15 februari 2011 11:27

Hahahaha! I LOVE IT! Jag går och rappar den där lite emellanåt i huvudet. :-D TACK för gymnasiet, Atchi!! Det hade varit enormt trist utan dig!

 
Ingen bild

Helena

15 februari 2011 11:43

Tack själv! =) Ja vad hade vi gjort utan varandra!?
Vi har ju inte bara den låten heller! Finns ju diverse dikter och annat skoj man går och funderar på ibland =)

 
Ingen bild

Emma

15 februari 2011 18:55

Ja,vi var åtminstone oerhört kreativa! :)

 
Maya

Maya

16 februari 2011 00:51

Haha, vilken snygging du var:) men så länge du hade kul spelar det väl mindre roll ändå ;)
Miss you fina du. /Maya

http://swedentoaustralia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Ovido - Quiz & Flashcards