Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Helena - 14 februari 2011 11:30

4e bilden, en bild på en konstig tid i ditt liv.

Okej, kanske inte en konstig tid så, men en annorlunda tid. Jag bodde i Leksand hade blivit singel för första gången på fem år, hade massor med nya vänner och lärde mig ett nytt språk =)

  

På den här bilden är det jag och Annette som uttrycker vår kärlek till varandra =)


Jag saknar Leksand väldigt mycket ibland! Jag saknar tjejerna och lektionerna. Speciellt svenskan med Göran. Då fick jag lära mig att jag var duktig på muntligt framträdande, det var jag aldrig på gymnasiet. Jag saknar mina vänner och allt roligt vi hittade på. Och även om jag inte blev teckenspråkstolk i slutändan och CSN-skulden svider lite nu så skulle jag göra om det in a heartbeat =) Det var en fantastisk tid i mitt liv! 


Ovido - Quiz & Flashcards