Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Helena - 14 juli 2010 16:03

Ja visst är det väl en trevlig onsdag? Halvvägs till helgen. Å nu är det väl i stort sett spikat att vi drar till Sudok på lördag =) Jag ska smita från jobbet två timmar tidigare så vi kommer oss iväg.

Och ja Maya, som jag svarat på din kommentar så har jag nu även spikat en tripp till Ume och dig! Jag vet bara inte när =P Men det är inte särskilt många helger jag är uppbokad så nån ska det nog funka! Sen får vi se om det bara blir jag eller om jag tar med mig karln. 


Jag skulle behöva fara och hälsa på Nadja oxå! Eller först och främst skulle jag behöva prata med henne. Var hur längesen som helst =( Nu får jag faktiskt skärpa mig och ringa henne nån dag!

Åsså ska jag försöka få till en öl-picnic med Marcus nån dag när det är fint väder. =) 

Men det är klart att det blir lite tajtare när man inte har nån semester. Men den får gott vänta till nästa år. Om det blir nån då vill säga! ;D


Idag har jag i alla fall lunchat med Ida och Jonas. Det var mycket trevligt. Vi var på oregano och åt nyttigt. Typ. Nyttigare än mycket annat.

Det känns i alla fall att det är sommar idag. Asvarmt i lokalen. *pust*


Å ingenting av värde skriver jag heller. Huvva va trist inlägg. Sorry.


Ovido - Quiz & Flashcards