Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Helena - 21 januari 2010 11:28

Idag skulle jag vilja göra nåt av värde. Bara för att det är så sällan det händer numer. Träffa en kompis, ja tack. Men jag kan inte fara nånstans där det kräver bensin för tanken är snart tom, å det är ju tanken som räknas inte sant? ;)

Men någon inom promenadavstånd. Eller kanske nån som vill titta förbi här.

Läste på en skylt igår: Världen är för rund för att sitta i ett hörn och sura.

Bra sagt, right? Huvet på spiken liksom!

Imorrn ska jag till brorsan och planera.(Usch vad jag längtar till det är på gång på riktigt!) Men vad ska jag göra idag? Någon som vill vara med mig?


Nu blir det en dusch, en disk och ett byte av sängkläder till å börja med.


Igår såg jag filmen Grey matters, den var helt okej. Det jag tyckte var kul med den var att hon (Heather Graham) led av beslutsångest! Å det kunde jag verkligen relatera till! =) Rött eller vitt vin? Rött... nä vitt... äh, jag tar båda! Haha! Kul!!


Föresten, igår hade vi vårt allra första rollspel! Haha! Vi låg under täcket å låtsades att det var ett tält och att vi hörde konstiga ljud utanför som han var tvungen gå å kolla! :P (såg Eden lake nyss, å ser allmänt för mycket på jason;) Vi var säääääääämst! Vill jag bara påpeka, men fan va jag skratta!! Vi vart inte mördade =) Vilken tur va!?



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards