Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Helena - 14 januari 2010 13:01

Ny dag och jag jobbar på bra med min blogg, måste jag säga. Idag har jag dock inte hunnit med att göra nånting annat eftersom jag just vakna. Mitt dygn är inte riktigt som alla andras nu när dagarna är sysslolösa. Jag går å lägger mig samtidigt som baby men somnar 3-4 timmar senare. Det känns ändå bra att gå å lägga sig samtidigt. Kärleken säger att det ska vara så.=)


Ida hade hunnit göra andra planer så jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Jag orkar inte stressa nånstans i alla fall. Det är det sämsta med att sova länge, man är ju inte brukbar förrän flera timmar senare. Men fan, somnar man kvart över fyra då är man inte uppe 10. Int då här i alla fall!


Ja lite cvs bör jag fara ut med i alla fall. Men jag har inga kuvert. Ser det inte dumt ut att lämna in papper utan kuvert? Nå jag får väl lösa det...


Vad som än händer så lovar jag att aldrig gå tillbaka till Max.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards