Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Vingardium leviosa!

Av Helena - 3 augusti 2010 10:59

Vi har börjat se om Harry Potter filmerna.  Det är ju nu bara några månader till Deathly Hallows kommer. Första delen i alla fall. Å Man måste ju ha filmerna fräscht i minnet när det är dags. Jag minns faktiskt inte mycket alls av halvblodsprinsen. Måste köpa den. Jag har alla utom den och första :P De vises sten alltså.  

Mycket mycket bra filmer är det! Allihop! Tycker bäst om Order of the phoenix tror jag, eller goblet of fire. Svårt val. 

Om man ska klaga på nåt så måste jag säga att han som spelar Dudley är rätt dålig... men han är ju inte med så mycket. 

Så vi gick från Lego Harry Potter spelet till att se filmerna =) 

Vi har inte spelat ut spelet. Det är superlångt. =) Vi har kommit till tredje filmen, men det får vila lite nu för vi har precis fått hem vårat Nintendo 64 vi köpt på tradera! Så nu ska vi nöta Super mario och Donkey kong! =D


Idag är det tisdag och imorrn ska jag alltså klippa mig. Jag hoppas verkligen att det blir bra. Jag brukar inte vara så brydd innan jag går till frissan men jag känner mig lite orolig denna gång... I värsta fall får jag väl raka bort allt när jag kommer hem ;)


Och jag längtar till helgen och Maya!    Hatar verkligen att hon ska flytta till Australien! Jag hatar till och med att hon bor i ume =( Kan du inte bara stanna? Snäälla!


Vet ni förresten vad jag såg idag?? Man kan köpa Singstar TAKE THAT!    Jag trodde Kent var över gränsen! OMG. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Ovido - Quiz & Flashcards