Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Helena - 2 augusti 2010 23:13

Måste bara dela lite bilder från dagens översvämning som kom snabbt som attans och sen försvann lika fort :P Det var sick!

Och väldigt lokalt! På Beijer regnade det knappt å i stan såg det ut så här!

  Här har jag precis farit från jobbet, det är vägen mot sandenkorsningen, från statoil. Var tvungen köra på trottoaren för det gick inte att köra på vägen...

      De här är tagna från min balkong. Höll på få en chock när jag såg hur mycket vatten det var! Även fast jag sett en del på hemvägen. Här har solen tittat fram dock. Snart är allt borta igen...


Aa just det. Skulle bara visa er hur Boden såg ut vid 15-15.30 tiden idag.  =)

Av Helena - 2 augusti 2010 12:01

Idag blev jag tillfrågad om hur länge jag och Björn varit tillsammans. 1 år och 3 månader.  Det kanske låter länge för vissa, men för mig känns det som längre. Och det menar jag inte negativt. Jag menar bara att vi hunnit med så himla mycket tillsammans och att allt detta skulle rymmas i strax mer än ett år känns omöjligt.  Men det är så.  Det enda jag kan säga om det är väl att tiden går fort när man har roligt. =)


På onsdag ska jag klippa mig. Det blir på Stil denna gången. Får se om det blir flipp eller flopp. Jag har egentligen inte alls råd att gå till frissan men jag står inte ut som det är just nu. Det går ju inte att göra nånting med håret. Jag har fått lov att köpa två kepsar som jag har när jag är riktigt less...

Jag måste ju, på tal om hår, ringa till Jessica. Nu har allt blivit så framskjutet så jag bokade en "riktig" klipptid trots att jag har min naturbegåvning Jessica bara några mil bort, där det är helt gratis. Och det blir alltid asbra oxå! 

Men trots att jag beslutat för att klippa mig hos en frissa så MÅSTE jag hälsa på min amatör snart.  Har fortfarande inte sett huset. Och det skäms jag för! Mycket mycket dåligt!   


Till helgen ska jag supa med Maya! Woohoo! Jag vet inte riktigt om det bara är vi eller hur det ser ut. Men jag tänker ha kul! Yeah!

Det vart ju dock att supa i lördags oxå. Det var inte bra. Eller jo, festen  var kul å så men fasiken va onödigt dåligt jag mådde igår =( Jäkla ölspel!

Men idag är en ny dag. Och bakisheten är försvunnen. Så nu är det bara ladda inför den kommande helgen.    

Ovido - Quiz & Flashcards