Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Helena - 15 mars 2011 16:34

Jag är egentligen inte en sån som sitter och dreglar framför tvn över kändisar, men dessa två får det allt att vattnas i munnen.   

  

Mm Mm Mm Mmmmm! Vilka gobitar!! 


Idag har jag varit på behandling och jobbar därför eftermiddag. Jag längtar hem. Jag känner mig hungrig och vet att jag har en lasagne i kylen där hemma. =) Gjorde den igår och den vart awesome! Men jag knaprar lite riskakor här tills jag får komma hem.

Björn har varit på utbildning i Ume idag. Bara över dan, han kommer nog hem ungefär samtidigt som mig vad det lät på han. Hoppas han har lärt sig nåt nytt om trä ;P


Idag på sjukan så tyckte dom att jag hade gått ner mycket sen sist. Å det är ju bra, men jag håller tyvärr inte med. =/ Det är väldigt långsam viktnedgång med tanke på det jobb jag gör och det är frustrerande. Men jag kör fortfarande hårt! Hårdare till och med. Sen vi var och köpte en våg och jag fick siffrorna svart på vitt så har jag tagit upp det ett steg. Nu kör jag nästan alltid 50 min träning och kör stenhårt på sallad till lunch och "riktig" mat till middag =) Men det är gott med sallad så det funkar fint. Det negativa är väl att man inte håller sig mätt så länge på en sallad, men då finns ju riskakor =)

Tänker dock lägga in lite promenader oxå. En timmes promenad är inte alls dumt och det är ju så trevligt att gå med syrran och snacka skit =)

Så imorrn syrran, då går vi eller?


 

Ovido - Quiz & Flashcards