Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Helena - 23 mars 2011 17:09

  Midsommar i stugan i Holmsvattnet. Klara och Mats är ruskigt mycket i takt när dom dansar ner mot grillplatsen! =)


Ikväll ska jag och Björn ut och promenera tillsammans. Det är skönt med sällskap, det går som lättare då. Fast ibland är det skönt att knalla på egen hand oxå. Samla tankarna lite. Jag tycker min viktnedgång går för långsamt, men jag måttade igår och har tappat 4 cm runt magen. Det är faktiskt mycket! Så lite stolt måste jag ju vara ändå. =)

Jag tränar ju på för fullt, å det kan ju aldrig gör saken värre direkt. Till helgen är det grabbarnas födelsedag å då blir det öl. Tyvärr. Eller ja, det ska bli riktigt kul men många kalorier är det ju :P Får jobba bort det veckan efter.

Det blir i alla fall bowling och sen mat på Romeo, som nu mer heter "Den glada Schweizaren" efter att kniven mot strupen var där förra veckan. Det avsnittet måste man ju bara se när det kommer på tvn! Så vi har bokat bord där och tänkte koll vad dom har gjort för nytt. Om dom har uppdaterat maten nåt. Å man måste ju få lyxa lite. Så det ska bli nice!

Ovido - Quiz & Flashcards