Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Helena - 14 mars 2011 11:33

   Ja det är fritiden det ;P Diska. Här är jag helt färdig för fest och har tagit morgonrocken över kläderna för att inte blöta ner dem. För när jag diskar så blir det blött vill jag lova! 


Björn har förresten börjat med körkortet! =) Vi satt och pluggade igår. Eller, han läste en massa i boken och sen hjälpte jag honom lite med frågorna. Det var rätt kul att friska upp minnet lite, även fast faktiskt mycket satt kvar =) Vilken tur va? Jag har ju snart haft mitt körkort i 10 år och det är dags att byta bild på det. :P Nästa år faktiskt. 

Så ikväll är min älskling på teorigenomgång på ranheimers och jag har tänkt göra lasagne. Han får äta när han kommer hem sen. 

Nu ska jag lägga upp lite bilder från igår på GiBBAs blogg. =)

Ovido - Quiz & Flashcards