Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Sammanfattning 2010

Av Helena - 11 januari 2011 17:13

1. Starkaste minne 2010?
Förlovade mig med Björn 10-10-10, Startade GiBBA.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag lägger sällan nyårslöften och tror inte jag gjorde det ifjol heller.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag tyckte det ploppade ut ungar till höger och vänster under 2010, men ingen av mina närmaste fick tillskott i alla fall. Nadja ska dock ha snart =)

4. Förlorade du någon i ditt liv?
R.I.P Robin Ljungberg   

5. Vilka länder besökte du? 
Inte ett enda tror jag, kanske var till Finland en sväng, men jag är inte säker.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer pengar :P Men det förväntar jag mig inte att få.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10-10-10 som sagt. Det är det största. Och självklart 7/6 när vi slog upp dörrarna för butiken.

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag blev egen företagare och öppnade en butik i Boden tillsammans med brorsan och än så länge så går det riktigt bra! =)

9. Största misstaget?
Oj, jag vet inte. Har nog begått en himla massa små misstag som nyföretagare, men något stort vet jag inte...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var sjuk i våras, förkyld, sen dess frisk som en nötkärna =) Å inga skador vad jag kan minnas.

11. Bästa köpet?
Förlovningsringarna som jag älskar!! =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Har inte alls gjort några flådiga inköp. Har ju varit arbetslös halva året och nyföretagare andra halvan :P 

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Björn så klart! Varje dag! (nästan)   


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

When I grow Up (just dance trailer)

Waving Flag (Fifa trailer)

typ alla låtar på Raubtiers nya skiva

säkert många fler oxå. =)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! 2009 var ett toppenår kärleksmässigt men jobbet tog mycket onödig energi och gjorde ofta att man ville slå hål i en vägg. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Upptäckt världen. Men det är svårt utan pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för småsaker. Men det kommer jag säkert fortsätta med även detta år. 

18. Blev du kär i år?
Jag blev kär 2009, och är det fortfarande =)

19. Favoritprogram på TV?

På TV? Kanske Lyxfällan, diverse komediserier och alla dokumentärer.


20. Bästa boken du läste i år?
Jag läser ju inte böcker. Inte ens kokböcker, då jag hittar mina recept på nätet. :P

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Det får jag alltid. 

22. Något du önskade dig men inte fick?
Det gör jag alltid oxå :P Mycket men vill ha är ju så dyrt, och jag har alltid en lååång önskelista. =)


23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade föräldrar och syskon på tårta och fika. 

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja pengar! :P Tänk va skönt om man hade kunnat betala alla räkningar varje månad utan att fundera på hur det ska gå ihop.


25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Stil? Samma som alltid. Rockig men snäll. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Ovido - Quiz & Flashcards