Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Helena - 26 januari 2011 14:50

När det är långsamt på jobbet så brukar jag sitta och roa mig med Frontierville på Facebook, säkert inte särskilt många som har missat mitt spammande :P Men nu har jag ingenting att göra på min farm =( Inte på nån av dom... jag skaffade ju en till Facebook för att kunna starta en till farm när jag fick slut uppdrag på min första. :P Å nu har jag slut uppdrag på den första IGEN och på den andra ska jag bara samla pengar och odla Peanuts (som tar fyra dar att mogna), så alltså: INGET ATT GÖRA! =(

Det är ju tur att man har en ny telefon man kan leka med och spela lite roliga spel med. =) Men den suger verkligen batterier när man leker. Och jag behöver nåt nytt spel. Angry birds är kul men det hänger sig hela tiden =/


Nu ska jag i alla fall nyttja tiden till att googla lite recept för middan =)

Nåt med fläskfilé blir det. 

Ovido - Quiz & Flashcards