Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Helena - 24 januari 2011 14:50

Snart får vi lön och då ska jag go Berserk på dollarstore =) Behöver en massa småtjafs. Framför allt massa burkar till skafferiet då vi har fått en mjölbagginvasion. Måste alltså sätta allt i burkar med lock och skrubba ur skåpet. Ska försöka byta plats på skafferiet och städskrubben oxå, om det går. Så vi slipper ha skafferiet i hallen och städskrubben i köket...

Sen ska jag köpa en våg. Har ju börjat träna lite varje dag och skulle vilja kolla om det händer nåt =)


Snart är det februari, jag har knappt hängt med på att vi bytt år :P Tiden går alldeles för fort ibland. För det mesta. 

Jag försöker komma på nåt bra att köpa till Björn när han fyller år. Två månader kvar än men ändå. =) Han skulle ju verkligen behöva en ny telefon, men det är för dyrt för mig att köpa. Någon liten idé har jag ju men det hade varit kul att komma på nåt riktigt bra! 

Mats fyller ju år två dagar efter Björn så där måste man ju oxå komma på nåt. Mycket som händer den här tiden på året. Och det är väl tur det, så man inte bara sitter inne och blir deprimerad av mörkret :P


På fredag beger vi oss mot Kiruna och Snöfestivalen med jobbet. Ska bli riktigt skoj! =) Hoppas vi får sälja en del!

Ovido - Quiz & Flashcards