Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Helena - 20 maj 2010 10:05

Igår somnade jag med feber, tror egentligen att jag hade feber redan i förrgår, för jag hade ont i hårbotten. Jag kände mig inte alls varm igår men bestämde mig för att kolla ändå å då hade jag 38.0 så antagligen har jag haft lite feber ända sen tisdag. Igår fick jag dock ont i all hud, men framför allt rygg och hårbotten å det brukar betyda feber. Idag har jag än då länge 37.3 men jag känner mig hängig så det blir nog värre efter lite ansträngning. Jag kommer ju liksom inte ifrån att det blir ansträngning. 

Jag gick och la mig strax efter nio igår och har sovit som en stock till klockan ringde 8.30, nästan, jag vaknade klockan 04.20 *ping* och var klarvaken. Men tvingade mig själv att somna om. 


Det kommer bli en tung dag och en tidig kväll idag med. 

Men jag hoppas vi får mycket gjort.


God morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards