Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Helena - 19 maj 2010 08:59

Jaa, Dio är död. Djävulstecknets fader. Typ i alla fall. Det är han som gjort det vida känt. En riktig hårdrockare som ska hyllas för allt han tillfört världen! Tack Dio!


Jag har inte skrivit på länge nu. Vet inte riktigt hur jag kunnat vara så upptagen att jag inte kunnat smyga in några rader. Men nu ska jag uppdatera lite. Förra helgen var det fest ute i Holsvattnet och det var riktigt trevligt! God mat, gott sällskap och lite för goda öl.   Jag var först i säng, så goda var dom. Storm på natten men sommarn kom på riktigt på lördan. Satt å sola utanför bastun (som vi för övrigt inte fick använda oss av då den bara strejkade). 

Nu är det sommar varje dag. Asvarmt även om det är mulet. =) Det gillar vi. Det blir dock lite för varmt ibland när man sitter i bilen och ACn inte riktigt vill vara med...


Å jag är förkyld. Det är jobbigt. Jag har verkligen inte tid med det. Måste ju jobba hårt med företaget nu så vi får öppna snart. Plus att det är en viktig fest på lördag. Då kan man ju inte vara döende.

Å jag vet varför jag blev sjuk nu när jag har varit frisk så länge. Har inte varit det minsta sjuk (magen räknas inte) sen typ oktober i fjol, när vi kom hem från tyskland och jag har dödssjuk i två veckor. Anledningen att jag blivit sjuk nu måste ju vara på grund av min nya behandling med immunhämmande. Hoppas bara det går över fort.


Nej nu måste jag göra mig iordning för dagens arbete. Idag ska hyllor byggas och målas. Kommer ta hela dan. Men skönt när det är klart. Måste dock måla andra varvet imorrn. Om vi kommer så långt idag.

Men nu måste jag i alla fall klä mig å äta nåt.


Ska föresten bjuda på en bra låt som avslut:



Ovido - Quiz & Flashcards