Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Helena - 6 maj 2010 15:55

Jag är hungrig. Jag är ashungrig faktiskt. Jag tror inte jag kan vänta till älsklingen kommer hem med att äta nåt. Jag måste nog smygäta lite. Men jag "bantar" ju så man ska väl tänka på vad det blir. :P

Nåt måste jag nog ha i mig. 


Till middag har jag ialla fall tänkt göra fyllda kycklingfiléer och nåt tillbehör, hemmagjord pommes kanske? Har potatis som behöver ätas, den har börjat knoppa sig... Åsså nå klet så klart. Ni vet ju hur jag är, ju kletigare desto bättre. =)

Å nu tänker ni, "men hallå så inte du just att du banta?", haha jo, på sätt å vis. Men man måste ju äta! Däremot har jag dragit ner på slisk- och snaskätandet, det är helglyx. Det ska inte förtäras under veckan. Jag vet att jag säger så nu, men jag kommer inte hålla det, så håll det inte emot mig när det spricker och älska mig ändå. Jag är bara människa, jag har cravings. ;)


Men jag ska allvarligt göra ett tappert försök att tappa några kilo. Ta bort slisk och promenera en massa, det är planen. Sen har jag ju slutat på kortison nu så det ska väl hjälpa lite. Åsså har jag köpt sånna där kolhydrat-bindande tabletter på apoteket. Så vi får se vad denna kombination får för resultat.

Men just nu är jag hungrig :P Så en macka eller nåt får det allt bli!

Ovido - Quiz & Flashcards