Alla inlägg den 22 april 2010

Av Helena - 22 april 2010 16:10

Jag har inte tid att skriva, morsan ringde just. Hon är här ute om fem minuter. Men jag måste bara få berätta att telia är sämst! Har ringt dit tre gånger och fått tre olika besked.

Det handlar alltså om att jag vill säga upp mitt abonemang när bindningstiden går ut den 24/7. Första svaret jag får är att jag bara behöver kontakta halebop (som jag tänkt ta kontantkort hos) så fixar dom det direkt, trots att jag har bindningstid kvar. Det gick inte.

Det andra är att dom kan häva bindningstiden direkt så kan jag ca två dagar senare skaffa ett kontantkort. (måste ju dock betala fasta avgiften tills tiden går ut). Det gick inte.

Å sista beskedet är att "Nä, du kan inte göra nånting så länge du är bunden, det är bara att vänta". Idioter!

Grymt less! Dom vet ju fan inte vad dom håller på med! 


Men nu måste jag dra! 

Dom är sämst!


Ovido - Quiz & Flashcards