Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Helena - 15 augusti 2011 12:37

Om jag hade pengar då hade jag köpt mig ett träningskort. Och en kettlebell på 8kg från rusta för 299:- =)

Men jag har i alla fall köpt en på 4 kg och en sportBH. Så det är ju bra. Tränade fyra gånger förra veckan och blev bra öm i kroppen. Men det känns kul och jag känner mig duktig! 

Jillian Michaels shred it with weights är skitkul. Nu har jag tre olika videos med henne jag tränar till. Hon är riktigt bra på att motivera! Jag hoppas jag kan lyckas hålla igång nu. Så länge det är kul så lär det ju gå bra!

 

På osndag ska vi återigen till banken. Nu har vi en ny uträkning och hoppas dom kan gå med på den. I så fall är vi back in the game! 

Men huset gick ut på allmän visning igår så det kan var nån annan som hinner före. Men då vet vi i alla fall att vi kan kolla vidare.


Sen ska det undersökas huruvida Björn tål Amstaff eller Engstaff så kanske det blir en vovve oxå snart. Han reagerade ingenting på Johannas mammas boxer så det är ju bra att veta. Jag har ju alltid varit sugen på boxer, men valparna är dyra. =( Vi vill ju ta en omplacering, inte en valp, men den bör vara under 2 år i alla fall. Vi har inte riktigt tid för en valp. Så det vore bra med en hund som redan är rumsren och har basic färdigt. Finns massor med staffar på blocket. =) Men vi måste kolla läget med allergin först.


Nu är det snart min tur att äta här på jobbet. Å jag är huuuungrig!!

Ovido - Quiz & Flashcards