Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Helena - 8 augusti 2011 14:45

Första dagen på jobbet efter semestern. Å vilken härlig semester det har varit! =)
Har endast haft en vecka men känner mig riktigt utvilad. Trots att Mats ringde mig nästan varje dag :P Jag ringde honom EN gång när han hade sin vecka.

Jag har i alla fall hunnit typ allt man bör göra under sommarn. Jag har badat på Alder och på badhuset, varit ut till mamma och pappas sommarstuga, spelat badminton, grillat både kött och lax, Spelat minigolf, druckit öl nästan varje dag (mest folkisar då), fått solbränna, varit på Bränna och på Pär och Mickes och ätit gott med gott sällskap, haft husfest, cyklat (visserligen bara en liten sväng på torpis men ändå=), ätit mjukglass på stan och mycket mer som jag säkert kommer ihåg sen. =)


Nu ska jag hem efter första arbetsdagen och gå och lägga mig tidigt, vända tillbaka dygnet lite.

I helgen var det en superrolig husfest i brännberg! Tack till alla som förgyllde kvällen! Det måste vi göra om nån gång! ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards