Alla inlägg den 4 april 2011

Av Helena - 4 april 2011 17:36

Nadja Siivola =)

Det här är en människa som alltid gör mig glad! =) Jag ska ringa henne här i dagarna oxå har jag tänkt. Måste ju åka upp och kolla till henne, Gustav och bebisen!  

Nadja är  i stort sett alltid glad själv, så då blir man ju glad av att prata med henne. =)


Nu slutar jag snart för idag och ska då bara hem och laga lite middag. Jag har köpt handleds/ankelvikter som jag har på mig kring fötterna när jag går till och från jobbet. Lite extra ger det ju alltid. Det går fortfarande åt rätt håll även om det går långsamt. Har inte varit tokmotiverad förra veckan, men tänkte skärpa mig lite den här.  Jobbar eftermiddag så jag tränar på morgon. Det funkar fint. Nu ska jag packa ihop å gå hem. 

puss.


Ovido - Quiz & Flashcards