Alla inlägg den 20 april 2011

Av Helena - 20 april 2011 15:33

 

Bilden är tagen idag, för bara några minuter sen så den är riktigt ny. =) Men jag tänkte inte se ut så här så länge till. Tänkte dra mig en rejäl klippning nu inför sommaren. Riktigt kort vill jag ha det. Sen vad jag ska köra för färg vet jag inte. Om jag hade råd så hade det varit kul att låta frissan fixa nå fränt, men då måste jag nog vänta till skattepengarna kommer å det vet jag inte om jag vill... =/ Tänkte nog i alla fall ta det på totally you den här gången.


Nu är det påsk till helgen, å helgen efter är det valborgs så det känns som det blir fullt upp fram över. På påsk åker vi till seskarö och äter gott! Nån öl får ja nog ner oxå. =)

Sen vill jag verkligen åka upp till Pajala och hälsa på Nadja! Pratade med henne i telefon i måndags och deras pojke heter Vilhelm, superfint namn tycker jag! En liten Ville! =) Men får se när jag har råd med den bilresan. Plånboken är så tunn nu =(


Över påsk får man i alla fall lite extra ledigt! Jag är ledig fredag, söndag och måndag =) Ska bli härligt. Hoppas det blir fint väder! =)


GLAD PÅSK!


 

Ovido - Quiz & Flashcards