Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Helena - 31 maj 2011 11:49

Efter att ha kollat igen på huset och sett alla fel som vi inte såg först så har vi bestämt att det inte blir det huset heller. Men ska nu och kolla på ett fjärde. =) Som vanligt är jag optimistiskt och tror att det är superfint (det ser ut så på bilderna). Det ligger dock lite högre i pris men vi säger att om vi är intresserade får vi väl buda efter vad vi har råd med och blir det nej så blir det. Men det är rätt litet så det borde gå att pruta lite om det skulle bli aktuellt.


Min träningsvärk har precis gått över från Kinect sports i lördags :P Det var verkligen jobbigt! Vi är toksugna på att köpa kinect nu.

Idag har jag istället träningsvärk för att jag var ute å sprang en sväng igår. Känner mig verkligen duktig och såg fram emot att få springa idag oxå men nu regnar det... =( Om det slutar i eftermiddag så blir det nog en runda. 


Idag vet jag inte vad jag ska göra för mat, nåt med bacon var det nog tänkt... någon som har nåt förslag?

 

Ovido - Quiz & Flashcards