Direktlänk till inlägg 18 november 2010

ella ella ella ey ey ey

Av Helena - 18 november 2010 11:58

Idag åker Maya mot Dylan och Australien. Har just skickat ett hejdå sms till henne. Det känns konstigt, men samtidigt har hon inte bott i samma stad som mig på länge så det blir bara några mil extra ;)

Kommer sakna dig lots honey! Men jag hoppas och tror att du kommer trivas med ditt nya liv!   


Ikväll ska vi vara barnvakt. Filippa ska övernatta. Ingela ska iväg å jobba krogjobb till tidigt på morgonen så då ska vi ta hand om damen. =) Fast det handlar inte om så många timmar. Men visst får man bryta reglerna och vara uppe lite längre när man inte är hemma? ;) 


Sen på lördag blir det bio, Harry Potter. Jag hade egentligen behövt se Halvblodsprinsen igen innan lördag, men det går säkert att ordna. Sen är det en vecka kvar till Nordic Rage och sen Skyltsöndag. Vi måste planera vad som händer då. =) Man bör ju ha lite pepparkakor och julmust och någon tävling kanske?

 
 
Maya

Maya

19 november 2010 21:38

Men helena då:) Jag åkte ju i onsdags! Nu är jag framme och det känns toppenbra även om jag vaknade efter 05 i morse, haha. Lite jetlag kanske ;)
Är supervarmt och alla dofter och ljud får mig att le tokmycket, det här är vad jag har saknat. Och Dylan då, han är bara han och det är underbart!:)

Puss min pingla
fortsätt uppdatera!

http://swedentoaustralia.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

22 november 2010 15:18

Jag såg ju sen att jag tagit fel på en dag. Å jag såg oxå att du inte fått mitt sms =( Där stod i alla fall att du sku njuta och inte sakna oss för mycket och se till att få dig ordentligt ligg när du kom fram ;D

Jag ska spara ditt nya nummer och skicka dig mitt på Facebook =)
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Ovido - Quiz & Flashcards