Alla inlägg den 30 november 2010

Av Helena - 30 november 2010 13:14

Det kan man läsa på min omdömessida på Tradera just nu. Å det för att jag vunnit ett bud som butiken som hade annonsen inte kunde leverera och lät mig vänta på det beskedet i 3 dagar. När jag ifrågasatte det och berättade att jag tänkte lämna ett negativt omdöme då jag inte är nöjd med affären var detta omdömet jag fick lämnat om mig: "FULLSTÄNDIGT SORGLIGT INKOMPETENT". Det är inte bara irrelevant, det är lågt och fullständigt onödigt. Personliga påhopp för att dom inte kan ta kritik. Å det här ska vara en butik. Retrohouse heter den. Jag fick svar i mailen att om jag lämnar neg åt dom så får jag minsann ett tillbaka. Vad är detta? Snacka om sandlådenivå. Å dom ska vara en butik! Jag hoppas att många många läser det omdömet (som dom för övrigt skickade ett förslag om att det skulle tas bort, som jag avböjde) och ser precis vad jag ser,oseriösa företagare. Som skulle behöva en servicekurs. Och en charmkurs! Observera att det var direkt efter jag skrivit att jag inte är nöjd som detta påhopp kom. 

Det är pinsamt. För dom. 

Ovido - Quiz & Flashcards