Direktlänk till inlägg 1 september 2010

I know this land! I know these people!

Av Helena - 1 september 2010 15:16

Jag tycker tiden går fort. Gör den inte det? Den här veckan och förra veckan bara blåser förbi. Hur är det meningen att man ska hinna med?

Men det är kul när det händer grejer, och den här veckan händer det grejer =) Inte nåt så där överväldigande och stort, men trevligt. Igår var Johanna på besök och idag ska vi iväg på besök till Lena och David. Imorgon bjuder mamma på middag i brännberg och på Fredag åker jag till Maya. Å där blir jag till söndag. Fy tusan va kul vi ska ha! =) Det är ju så klart ganska stort. Att fara till Ume och hänga med gobruden!   


Det är september idag. Vi har snart haft igång butiken i tre månader. Fatta va fort det går!! Det var även kul att kolla på denna månads resultat. Det går bra för oss. =)

Idag ska jag iväg och köpa Red Bull på Snabbgross. Lika bra att köpa kartor så mycket som det dricks ändå. Undra om det har nån koppling till att min mage är kass kass kass? Varit asdålig länge nu...


Ja nu är jag fast i en massa facebook-spel. Just nu kör jag Farmville, Frontierville, Market street, Bloom town och Happy aquarium.   

Frontierville är det bästa =) Om man bara inte fick slut energi hela tiden. Men det är lustiga grejer man ska göra för att få gifta sig, köpa en ko och bygga en butik... just nu ska jag samla en massa mat, men det är klart att man måste äta på ett bröllop :P


Nu ska jag i alla fall fortsätta kämpa mot nya levlar.

Blir nog en hamburgare till middag. Känner mig slö.


 
 
Lyllan blogglus

Lyllan blogglus

1 september 2010 15:48

Haha, ja, tiden går verkligen fort. När man va liten sa de vuxna alltid att tiden går snabbare när man är äldre, och jag förstår vad de menar nu!

http://gasoline.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Ovido - Quiz & Flashcards