Alla inlägg den 31 december 2011

Av Helena - 31 december 2011 13:40

Det var ju förresten toksynd att jag blev besviken på mörka aladdin.  Som jag längtade efter den. Men dom hade ju inga av dom bästa med! Ingen romrussin, inte körsbärslikör, ingen ägglikör... Det var två sorter i nya som var ruskigt bra och det var vaniljfudge och guldnöt. I det store hela mycket besviken. Speciellt på mittenplattan som bara var en chokladplatta utan nåt speciellt alls. Varför var den i mitten som om den var bättre än alla andra? Den var sämsta. Eller näst sämsta, höstnougat var värre, men det är för att den smakar kaffe och jag gillar inte kaffe. 


Nä nästa år blir det vanliga aladdin eller kanske till och med lindt. 

Av Helena - 31 december 2011 13:24

Idag är det nyårsafton och ikväll blir det öl! Precis som det ska vara på nyår! Det har gått väldigt fort med hela julen och alltihop. Massor med spring på jobbet. Önskar det kunde vara så här jämt! =)


Nyårslöftet för i år blir att inte sluta träna nu när jag blivit så duktig. Så en liten twist på det klassiska löftet. Jag har kvar en del vikt att tappa och jag har knappt tränat alls de senaste två veckorna. Men jag har inte gått upp nåt för det. Däremot stått väldigt still och det duger ju inte.


Björn har klarat körkortet om jag inte berättat det! Stort grattis till han!  

Det har inneburit att jag har fått gå till jobbet i stort sett varje dag. :P Men det är ju bara bra det egentligen. Varför ska jag ta bilen när jag har så nära? Om jag vet att jag måste handla eller nåt så är det ju en sak men annars är det ju bara han använder den. Nu är det bara en tidsfråga innan han bli fet  


På tisdag fyller jag år så på måndag är jag ledig och ska baka och städa. Jäkla 29 fyller jag! Det är ju inte klokt. Snart är jag oxå 30. Å jag hängde inte ens med på att jag blev vuxen! Även fast jag faktiskt trivs med det. Skulle aldrig vilja vända och bli tonåring igen, never!


Nu är det bara 20 minuter kvar av arbetsdagen. Sen ska jag hem och dona inför middag och fest. Oväntat bra säljdag idag. Härligt!  

Ovido - Quiz & Flashcards