Alla inlägg den 4 november 2011

Av Helena - 4 november 2011 13:19

Nu är det dags för halloween igen! Woohoo! Jag har faktiskt inte alls varit laddad denna gång, men igår vart jag det! Jag å Björn var å sista minuten shoppade lite smink och grejer och min "dräkt" kan bli hur bra som helst! Om jag får till det ordentligt. Det återstår att se =)


Sen är det inte länge till jul heller. Undrar om jag ska vara så fräck att jag skriver ut min önskelista här i bloggen ;P Jo jag gör nog det.


Helens önskelista 2011

- En elvisp (min började ryka och fräsa som tusan när jag råkade hälla mjölk i den, vågar inte använda den mer).

- En pulsklocka (till träningen. Nån billig variant, behöver bara kunna mäta pulsen, inga finesser.)

- Tandblekning (jäkla tedrickandet har börjat synas =( Måste göra nåt åt det)

- Presentkort på smink och kläder (alltid bra att ha)

- Ett wii (jag vill verkligen ha ett wii)

- Blu-ray filmer (som jag kan se på vår nya tv! =) Fast den är ju inte så ny då längre :P)

- Presentkort hos nån Frissa (vilken som helst, jag är inte så kräsen)


Sen vet jag att det var nå mer grejer, men jag får väl skriva om jag kommer på det. 


Först är det Halloween i alla fall. Å vi ska till farmen. Jag gillar egentligen inte farmen, men denna gången tänker jag ha en bra inställning. Det kommer bli awesome! =)

Ovido - Quiz & Flashcards