Alla inlägg den 19 september 2013

Av Helena - 19 september 2013 12:32

Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minuter. Men det ska jag väl kunna klämma in. Kanske jag kör i köket medan sjömansbiffen står å puttrar på...

Eller ja det är klart jag har 90 minuter att undvara till träning ikväll, men jag måste tänka in hunden och mannen i ekvationen. Hunden måste ju rastas och mannen vill man ju gärna umgås med. Jag fick inte träffa han nåt igår då han var på möte med jobbet och jag hade somnat när han kom hem. =( Så man vill ju hinna prata lite och höra hur det gick på mötet å så. Å även mysa och kramas så klart ;)


Men ja, nu har jag kännt efter och det ska bli otroligt skönt med yoga! Hade gärna kört ett stretchpass också. Min kropp gör ont och är stel efter dessa 3 första dagar av hård träning.

Armar och axlar blev det igår och det passet är så otroligt roligt. En riktig favorit! Men särkilt mycket fett bränner det nog inte.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards