Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Bara besvärligt...

Av Helena - 2 februari 2011 12:16

Igår var stan jobbig. Folk var liksom i vägen och besvärliga hela tiden. Folk i bilar körde knasigt, folk som gick var långsamma och i kassan på coop var det bara besvärliga pensionärer. Det kan ha varit bara så jag upplevde det i och med att jag var stressad. Men jag såg på kassörskan att det hade varit en besvärlig dag oxå "det ska vara medlemspris på den här 10:- ska det va" "Jag vet att jag har en rabattkupong här nånstans"... En tant försökte gå in längst in på coop, vid självbetjäningen av shopexpress och fattade verkligen inte att det inte gick, "Endast utgång" förklarade kassörskan om och om igen. 

Ja folk var rent av besvärliga och jag kände hur jag blev irriterad. Dessutom så står det två tjommar och säljer nåtutiTelia där inne, gå rakt och titta ner i golvet "ringer du med Telia?"... igga, fortsätt gå bara, jag hör inget, Bingo bingo.


Men till slut fick jag komma hem och testa mina nya hantlar till träningen =) få ut lite frustration och irritation och sen mådde jag betydligt bättre! 


Ida fyller år idag. Grattis Ida! =) Vi ska dit på fika ikväll. Nice nice!


Annars går många tankar till Australien och Maya och Dylan som ska uthärda storm och jäkulskap    läskigt! Hoppas allt går snabbt och smidigt och att ni kommer ur detta helskinnade!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 23 september 2013 20:40

Idag har det gått bra! =) Jäklar vad jag känner mig nöjd! Joggintur på morgonen ca 30 minuter, sen P90X bröst och rygg i en timme, Ab Ripper X i 15 minuter.   Så här vill man att det ska kännas varje gång. De mest imponerande var mina dive bombers. J...

Av Helena - 19 september 2013 12:32


Oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag skulle köra yoga idag! =O Jag har tänkt helt fel och var inställd på kenpo X (kampsportsbaserat). Så nu är det bara att tänka om. Känns konstigt. Det som ställer till det lite är att yogpasset är 90 minute...

Av Helena - 18 september 2013 09:33

I'm back! Nu jävlar ska jag komma igång igen! Å går ut hårt med P90X! Jag ska väl inte vara för kaxig antar jag eftersom det bara gått två dagar men jag måste säga att det är rejält skönt att träna. 7-8kg har jag gått upp sen i våras. Det är inte oke...

Av Helena - 3 juli 2013 10:06

Vi har skaffat hund! =) Så ni blir det mycket vardagsmotion framöver. Promenader måste man gå på. Flera gånger om dan. En av fördelarna med hund, det är bara gå, vare sig man har lust eller inte. Jogga kommer vi också att göra tillsammans. Vi har var...

Av Helena - 27 juni 2013 06:48


Igår kände jag mig pigg nog att ta en rask promenad. Jag tror min kropp fick en chock. "Va ska vi förbränna nu?! Vi som inte gjort annat än lagt på på senaste tiden?!" Men det var grymt skönt. Jag kände att jag hade spring i benen. Ska bara bli av me...

Skapa flashcards